Kroppen

Oj aj ååh, Är bra mosig idag. Känns som att någon har gått loss med en slägga över kroppen. Blandad mjölksyra, ömhet och träningsvärk. Armar, axlar, rygg, mage, lår, rumpa, vader, huvud, ögon. Sådär som att hela kroppen är drabbad av ett virus, tränatslutpåkroppen-virus. Känns som att kroppen hade lite att göra inatt för jag har sovit väldigt dåligt. Har drömt att jag blev jagad av massa monster. Vaknat två gånger av att jag var kissnödig (och jag vaknar aldrig annars) och sen en gång av att jag låg och skakade för att jag frös. Då fick jag hämta tjockfilten, kura ihop mig som en liten boll och så kom värmen tillbaka. Skulle ändå säga att jag sov hur skönt som helst då jag inte vaknade och förutom drömmarna. Snoozade en timme innan jag gick upp, för att det var så skönt under filten :) Och nu längtar jag tillbaka dit kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0