Ljust hos mig med


 
Okej då jag får väl plocka fram lite jul jag med! Iallafall stakarna. Jag ligger ju som sagt lite efter i år och funderade faktsikt på om jag ens plocka upp nå grejer när det går så snabbt. Tänkte att ett par ljusstakar kan jag ju iallafall börja med. Går ju snabbt att plocka upp! Trodde jag ja. Jag höll på att lacka ur helt! Ingen av dem fungerade. Som tur var hittade jag några extraljus, så jag gick igenom en efter en och lyckades hitta ena som var trasig och få ena staken att lysa. Den andra gjorde jag samma sak med men det gick inte alls. Är det två som är trasiga så fungerar ju inte det sättet att testa. Nåja, då tog jag alla ljus och testade dem en och en i andra staken som ju hade alla fungerande ljus, slängde den som var trasig och i handen hade jag bara hela ljus. Och när jag satte i dem så fungerar den ändå inte... Då blev jag less, staken var glapp! Fick den dock att fundera sen men nu får man inte peta på den för då bara blinkar den :P
 
Sen skulle jag sätta upp stjärnan. Där höll jag på att slänga ut den genom fönstret efter antal försök att få den att hålla kvar. Det är ju en sån solfjädergrej som ska träs över och fästas i magneter mot lampfoten. Problemet är att pappret ville fälla ihop sig hela tiden så magneterna inte orkade. Men med lite våld och en hel del svordomar sitter den nu på plats!!! Det var så mysigt i morse när jag gick upp och det var myspysbelysning i resten av lägenheten! :D
 
 
Slänger in en bild på min sötnos på jobbet också! :D Det är så kul för den följer ju med upp när man hissar upp och ner bordet. Så den kikar fram hos Agneta som sitter mitt emot mig så fort jag höjer mitt bord =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0