Pallar inte längre

 
Idag klippte jag bort tejpen, JAG PALLADE INTE LÄNGRE. Jag höll på att klia sönder mig. När jag precis tagit bort det och duschade så sved det utav bara helvete, kändes som när man var liten, hade ramlat och bränt sig mot golvet i jympahallen. Och nu när jag tagit bort tejpen kliar det nästan ännu mer!!! GAH håller på att bli tokig. Hela knävecket känns helt förstört just nu, men det tar väl ett par dagar innan det försvinner. Tejp och stabilitet i all ära, men just nu är det inte värt det. Jag pallar inte så mycket det kliar. Måste försöka få till någon annan variant, kanske om jag hittar ett knäskydd som kanske passar som jag kan dra på då jag tränar.
 
Annars ingen träning för mig idag heller :( Tänkte låta förkylningen förflytta sig lite ur kroppen iallafall. Kanske försöker mig på lite stor cirkelfys imorn, då kan man ju själv bestämma intensitet. HIT idag kändes lite väl för kroppen :) Man måste ha hand om sig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0