Rehab

 
Tredje gången jag springer på mattan. Sist visste jag inte hur länge jag skulle springa så jag sprang 20 minuter. Idag när jag frågade hur länge jag skulle springa så sa han "Du kan springa 20 minuter, du är inte så ung längre" haha What??! Taskigt sagt! :P Jag är VISST ung!!! :D Man kliver i det där bruna bandet så man får det runt midjan, och sen är det bara att strampa på. Bandet är för att man ska kunna springa mer naturligt framåtlutad.
 
 
Sen blev jag tejpad igen så att jag ska kunna bygga upp musklerna utan värsta smärtan. Fick rött idag, juuuuligt värre! Som ett paket. Och ååh vad jag önskar ett helt knä där under i julklapp! Snälla tomten! Enda nackdelen med tejpen är att jag är lite smått allergisk mot den. Kliar en hel del och när jag plockade bort veckans tejp igår så var jag rödprickig och det sved satan, men det får det vara värt. För då kan jag vara med och köra roliga pass och bli starkare :)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart du är ung! Ser fram emot ditt party hihi! Säg att du får allergiska utslag av tejpen. Finns andra ! Inte ska du behöva DÖööklia dig!

Puss!

Svar: Klart jag är ung! :D Åh va roligt att du ser fram emot den! :) Jag sa till, men jag fick avgöra om jag ändå ville bli tejpad och det ville jag ju. Fick nog en annan denna gång, men tycker nästan att den är värre. Hoppas det går över :) Puss :*
MIG

2013-12-11 @ 18:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0