Sminkning i ps

En vanlig sminkning i Photoshop! :) Det blir ju lite konstigt när de hamnar bredvid varandra men tänkte att det ändå kunde vara lite kul att se! De är inte förvrängda eller nåt (även om det ser lite ut som det) så är det bara färger, toningar, smink, och så som är gjort, bilden är inte dragen i. Jag tycker att jag ser smalare ut på den högra men så är alltså inte fallet, det är bara skuggor och sånt som gör det. Fatta va bra att man kan photoshop när man är typ 60 hahaha. Men nu har jag suttit jättelänge med massa pyssel så jag har glömt bort tiden :O Upptäckte att jag var tvungen att äta och byta om, för mitt pass börjar ju snart!!! Skyyynda! Måste bara säga att när jag ser bilderna brevid varandra så kan jag inte låta bli att tänka "trött 30-åring vs pigg 25-åring haha" ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0