Tema högintensivt

 
TRÖTT tjej! Idag blev det temapass högintnsivt! Älskart! Krama ur det sista som fanns ur kroppen tror jag!!! MOS! Bra köttat Nicke!!! Du kan ju ;) Jag var bra trött i kroppen sen igår så när jag satte 30kg på alla push press igår så....eeeh, gjorde jag INTE det idag :P Men jag kämpade på som fan iallafall tills jag såg stjärnor, men pannbenet var inte heller lika starkt som igår. Konstigt hur kroppen ibland reagerar när man tar ut sig så, ibland slängs man nästan över kanten så man nästan börjar gråta av ren utmattning. Sen så kändes överkroppen så konstig, kändes som att armarna hettade, typ brann på huden, jättekonstigt haha. Sit upsen drog ned både puls och hastighet för mig under passset, då jag inte alls kan göra lika många som innan op, det gör mig lite förbannad, men det är bara att kämpa på. Kunde knappt dra mig upp varv två haha. Älskar såna här pass, det var bra! Enda som saknades var Thrusters så var det komplett! ;) Inte för att jag enegtligen gillar thrusters utan för att det hur det än är, är en jävligt bra övning, och liksom passar in med de andra övningarna. Imorn ska jag bara köra rehab hos Pentti, sen ska jag ta en välförtjänt VILA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0