Träning

Jag lever verkligen i dessa linnen, jag har säkert 20. Ett par av samma färg. Senaste fångsten är två blå, två lila och en svart till. Tyvärr är de lite dassigare i verkligheten än på denna bilden, men spelar inte så stor roll, de går ju åt så snabbt ändå. Det som sätter tvättiderna för mig är ju när träningskläderna är slut ändå. Då måste jag boka tid i tvättstugan. Och det är ju bra om man kan hålla sig därifrån så länge som möjligt. Trots att jag har det och typ 10 träningsbyxor, men de går ju åt så jäkla snabbt!!! Har kommit igång lite med träningen igen efter allt, med tejpade knän så går det ganska bra. Förstöker att få in 3 rehabpass i veckan också, utöver vanliga träningen, så jag får ordning på dem och kan springa sen.
 
Just nu så är det så himla många pass på att kroppen och tiden inte räcker till. Igår var jag på HIT. Ville kräkas efter första zonen. Kroppen var lite dåligt laddad med energi plus att jag åt typ 50 min innan passet. Kände ändå att det blev ett himla bra pass. Bra upplägg av ledaren! Körde 30kg på push press/ryggdrag under hela första zonen, tycker jag var bra gjort! Och det följde med mig hela passet sen, man hinner ju göra en del och hinner bli rätt trött. Enda som sen var riktigt tungt var bonusen som då såklart var endast ruscher och HR Push ups.  Men jag älskar ju överkroppsövningar så det passde mig bra! (även om jag var toktrött) Haha fick sagt till mig att jag kanske skulle ta det lite lugnt med knäna och så, och han frågade om jag hade ont för det såg ut som det. Men nej inte mer än I HELA KROPPEN för att jag låg på gränsen vad jag pallade hela tiden och det är ju det man ska göra! Man ska bli lite vingling och vilja kräkas, då är det ett skönt pass!!! Störd som man är hahah. Jag vet att inte alla gillar det, men sån här träning som man bara älskar, och som gör att man blir beroende, det är just sånt här! Självklart respekterar jag de som vill träna tre ggr i veckan och mest bara hålla igång kroppen, men jag vill ju ha detta, riktigt MOS!
 
Som jag sa, så himla många pass som jag vill gå på nu. Igår HIT. Idag vill jag gå på både spinning, fysen och temapasset. Imorn har jag rehabpass men vill även göra armpass med Freddan, HIT och fyspasset. Onsdag vill jag testa Lindas pass och torsdag är det ju grabbarnas pass. Och så kan man liksom bara hinna med 25% av det man vill. Får nog bli Tema idag, bara rehab imorn, vila onsdag och fys på torsdag. Vila är lika viktigt som träningen. De flesta väljer ju vilka dagar, vilka pass de vill köra. Jag väljer BORT de dagar och pass som jag inte hinner med att köra. Glaset är halvfullt så att säga, så jag får försöka hälla ur lite då och då så det inte svämmar över :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0