Kärlek och Alla miiiina hjärtan














 
Tusen kramar till alla er som förgyller mitt liv! Vad vore jag utan er. Det här är bilder huller om buller som på ett eller annat sätt visar vad KÄRLEK är för MIG, i mina ögon. Familj, vänner, ÖGONBLICK, att göra det som gör mig glad och att få vara frisk. (Oservera att det är random bilder så alla som jag vill kanske inte är med) Jag är egentligen ingen fan av alla hjärtans dag då jag tycker att det har blivit en komersiell dag som bara gynnar alla affärer. MEN därför tänker jag ta tillbaka den riktiga betydelsen, att se det som en dag då man skänker en extra tanke till allt som är kärt i ens liv. Jag har så fantastiskt mycket som jag håller kärt och DET är alla MINA hjärtan. Jag älskar MYCKET... minnen, människor, färger, årstider, träning, sol, snö, värme, choklad, skratt och oändligt mycket mer....! Tusen extra kramar speciellt till min mamma och pappa (som jag inte hade bra bilder på) som alltid finns där i vått och tort. Det är obegränsad kärlek. Jag har sån tur att jag har så fina föräldrar. JAG ÄLSKAR DEM!!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhhhhhh vilka UNDERBARA bilder!!! Love it! Och vi måste verkligen ha världens bästa föräldrar!<3

ÄLSKAR DIG!

Svar: Ja visst är det underbart med minnen och sånt som bara gör en glad!!! :D Du gör mig glad!!! Tack för att du är en del av mitt hjärta!!! :) ÄLSKAR DIG MEEE!!! <3
MIG

2013-02-14 @ 15:47:46
Postat av: Salisen

Mer bildbomber åt folket :) guuu va mycke fiina kort å så många underbara minnen <3 PUUSSS GUMMAN <3

Svar: PUSSS PUSS PUSS!!!! Tack för att du är del av mitt hjärta!!! :)
MIG

2013-02-15 @ 00:07:49
URL: http://www.salisen.blogg.se
Postat av: Jill

Fantastiska bilder! Massa kärlek till dig fina vän! <3

2013-02-15 @ 08:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0