Boot Camp

 
Startade morgonen kl 10.00 med 75 min Boot Camp ute i det FINA vädret;) med att springa, hoppa, bära, krypa, lyfta, åla, kräla med näsan i snön! Det är inte lite snö heller nu mina vänner! Det var burees, upphopp, armhävningar, situps, backträning, grodhopp, kräla mellan varandras ben, hoppa över varandra, bära varandra, förflytta stockar mm. ASKUL!!! Lite för mycket löpning för min smak, men det kanske var bara för att det var svinjobbigt i djup snö haha :P Friskis testkör detta pass och jag tycker absolut att v ska få det. Kom hem genomblöt om fötterna specielt, resten var helt okej med tanke på vad vi hade gjort. 12 pers, HÄRLIG gruppkänska! Två grymma ledare! Notera även den otroligt fina mössan som kom väl till användning. (Vi fick varsin av Peter i Alperna för att vi skulle få teamkänsla och synas bra tror jag ;) Nu blir det extrafrukost och nån timme värme i OnePiece! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0