Hjärtekväll :)

 
Spenderade min "kärleksdag" tillsammans med Emma och Jannica och massor av andra roliga människor med lite träning :) Först blev det en sväng i skidspåret. 12km längd. Fuck satan va halt det var!!! Snabba spår det gjorde att det gick snabbt utför... men verkligen inget fäste alls uppör eller plant! Då det var hänga på stavarna som gällde och staka staka staka!!! Bra för armar och bål iofs :P Lyckades tom sätta mig på arslet två gånger. Man skulle kunna tro att det var i nedförsbacken för där var jag lite smårädd, men nej ena var uppför när skidan bara försvann och andra var också uppför när jag skulle skejta lite och var okoncentrerad och satte staven på fel sida om ena skidan så det tog tvärstopp och jag åkte på näsan. Sånt som hör till :P
 
Sen blev det cirkelfys med bröderna Eriksson. Sista varvet stod Kristoffer och skrek på mig vid boxhoppen att jag skulle göra 20 stycken på de 45 sekunderna. Satan, jag han knappt landa innan jag var tvungen att hoppa igen. Hade 4 kvar när tiden var slut men de slapp jag inte utan fick göra i 10sek-pausen. Brände på rätt bra kan jag säga mot slutet och pulsen var i halsen. Sen hängde han med till stationen efter för att tvinga mig att fortsätta. Fan va jag älskar sånt!!! När någon skriker på en och tvingar en att göra extra så man vill kräkas. Det är kärlek!!! Dessutom fick vi 3 min bonus med Squats, situps och pushups. Bonus är bäst, vi älskar bonus! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0