Craft skidoooooutfit

 
Guu va bra det är ibland att de tror att folk har köpt skidgrejer redan. Ja okej, det borde man ha gjort ;-) Men bra för mig som inte har gjort det så var det bra! Craft skidbyxa 350kr 50% på intersport. Craft vind/skidjacka 999kr Stadium. Ej rea :( Men har sprungit runt som en idiot på alla sportaffärer efter en bra jacka och jag ville helst ha en som var till byxan så nu blev det den. Jätteskön och snygg tycker jag! Vattenflaska i midjebälte också införskaffat! Nu ska jag bara träna till det sista. Om exakt TVÅ VECKOR blir det åka av!!! Och det är bara en veckan och två dagar tills HALVA är. Då blir det också åka av! :) Hoppas att vädret inte ändrar sig, just nu visar de SOL tisdagen den 26 feb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0