Kur

Haha, ikväll tog jag en riktig drink-kur. Typ en liter te med honung, riven ingefära och riven vitlök! Haha kommer stinka helvete imorn antagligen, men det får jag ta :P För imorn kommer jag vara helt pigg och kry! :D Då ska jag försöka få till lite skidåkning :) Och sen blir det till att packa ner allt som jag måste ha med mig.
 
6 dagar till Halvvasan. 11 dagar till VASALOPPET!!! Come ooooon! Bring it! Igår var jag ute och joggade. Ni som känner till att jag har lite småsvårt för att just jogga/springa sen Vasastafetten förra året, psykiskt jobbigt snarare än fysiskt. Men igår var jag iallafall ut en vända. 8,3km blev det. Det haglade mot pannan och det var sådär småkul, men jag tänkte. "Jag behöver bara lite pannben och fortsätta, Vasan kommer inte vara annat än just det, så MOOOVE YOUR AAAS!!!" Hahaa, ungefär så gick tankarna när jag blev uttråkad :P Jag är orolig för om jag verkligen klarar Vasan, på riktigt, sjukt jobbigt och sjukt långt. En träningsvän sa till mig, att även om jag kanske inte har åkt så mycket så menar hon att jag har en jävla vilja. Är det så folk ser mig, att jag har mycket pannben och vilja? Jag hoppas att det är så i det här fallet, för jag kommer behöva ha hjälp av ett sjujäkla pannben!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0