Kuriosa

En intressant fakta om vasaloppet är att i år är rekordhögt antal kvinnor i Vasaloppet (det lär ju vara nytt rekord för varje år), nästan 2000 av 15.800 deltagare. Dvs 14,4 procent kvinnor i spåret på söndag, det känns otroligt LITE tycker jag! 14% är ju inte speciellt mycket... Är tjejer för svaga? Eller är det bara killar som är tillräcklig dumma att göra det? :P Medelåldern i Vasaloppet 2013 är 41,6 år. Det betyder att jag både är rätt UNG och TJEJ som ska åka! Det är nästan så man känner sig lite speciell ;-)
 
Förresten, det vore väligt kul om ni ville bjuda på en låt varsin LÅT som ni tycker att jag ska lägga på spellistan för Vasaloppet, så blir jag lite extra peppad när jag hör just ert val :D

Kommentarer
Postat av: olle

Kiss- Detroit rock city
Dire straits- Sultan of swing
Survivors- Eye of the tiger
Gary moore- In the fields
Iron maiden- evil that men do
Isreal kamamawiwoóele- somwhere over the rainbow(Världens bästa låt!)
E-type- this is the way
Sheryl Crow- real gone
Scooter- hypea hypea

Svar: Åh Tack Olle! =D Jag har tagit hälften av dem! :) Somewhere over the rainbow tog jag tom två ggr. Jag har en del "arga" låtar redan och jag kan inte ha för många såna, då blir jag bara stressad:P Mitt problem hela tiden kommer vara att försöka ta det lugnt, så de glada/roliga och mysiga låtarna tog jag :)
MIG

2013-02-28 @ 22:50:20
Postat av: Emma

Scooter- clic clac
liviu hodor feat mona- sweet love
ferry corsten vs armin van buuren - brute
Nightwish- storytime
maroon 5- lucky strike
rudimental- feel the love

de är några=)

Svar: Tack! :)
MIG

2013-03-01 @ 09:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0