Ledig dag

Ytterligare en "ledig dag" idag. Skulle träffa tjejorna på Ikea så träningen fick tyvärr stryka på foten. Känns lite jobbigt de veckor som blir såhär, men får se det som att jag satsar på uppbyggnad då istället ;-) Idag var en snurrig dag på jobbet. Fick knappt nåt av det vanliga gjort kändes det som. Bara massor av frågor och uppstrukturerande av nya ibladningssystemet. Dubbla känslor, tidvis jävligt frustrerande och tidvis väldigt roligt och utvecklande! Älskar nya projekt! :)
 
Frågorna kring flytten på jobbet är sjukt frustrerande, som en blandning av valkampanj och dagisnivå. Jag har tagit ställning och framfört alla mina åikter i frågan. När saker skiftar och blir annorlunda märks det så himla tydligt hur folk reagerar på just förändringar. Ganska intressant faktikst. Kanske har jag fått en barnslig tilltro till att saker och ting kommer lösa sig till det bästa?! :) Positivism?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0