Sviter efter gårdagen

Haha, japp, det är skönt att känna att man lever! :P Inatt vaknade jag för första gången ever av att jag var törstig! Klockan tre fick jag gå upp och dricka lite vatten, lika så på morgonen när jag vaknade var jag sjukt törstig. Måste ha svettats ut massor igår. På tal om det flickor, så sa ena tjejen "det syns att du tagit i". Haha, jag svettades som ett as och var tokröd i ansiktet efter passet. Vi som pratade om "vem som blir rödast av träning" ;-) Sen MINA SKINKOR, satan va det känns att man har rumpa idag iallafall. Och rygg... och axlar... Man kan säga att magen och framsida lår har klarat sig bra. Resten....känns ;).....  Mestadels är nog från Factor-passet gissar jag. Alla marklyft, burpees och splitjumps! Funderar lite på hur jag ska göra idag, vilket som är smartast. Åka skidor som jag behöver. Eller kanske vila. Får se hur det utvecklar sig :) Tur att man är van vid träningsvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0