Nojjig

Nu är jag nojjig. Jag hatar alltid tiden innan lopp för man vill verkligen INTE bli sjuk. Igår började jag hosta och det sitter kvar idag också. JAG VILL INTE. Det är kass tajming. Och igår när jag åkte bussen hem så fick jag lust att gå av den för att jag fick en sån panikkänsla av alla äckliga människor som satt där. Hostade, nös och tog på allt. Fick känslan av att jag aldrig mer ville åka buss! Gubben som satt framför mig hade värsta snoret hängde och så torkade han bort det med handsken och satte tillbaka den mot handdtaget på sätet. Jag ville bara kräkas och kliva av!!! USCH!
 
 
Så idag blev det cykel till jobbet. Med risk för att man istället åkter omkull på isen och slår ihjäl sig. Haha nä nu överdrev jag, men det är inte så kul att cykla på gatorna nu, tycker det är läskigt. Har åkt omkull en gång rejält för några år sen och det vill jag INTE göra om.
 
Igår sket jag dessutom i träningen för att jag var så sjukt trött och de var varmt i halsen. Så jag sov (med lite dåligt samvete)! Somnade vid åtta om inte ännu tidigare. Gick och la mig i sängen innan nio. Trött tjej. Kroppen är trött, jag är trött, ändå sover jag inte så bra. Var/är öm i axlar/armar/rygg sen i söndags. Haha jobbigt när det gör ont att ta av sig BH:n på kvällen. Inte tokmycket träningsvärk, snarare väldigt trött i musklerna. Hade ju ändå inte tränat så himla mycket förra veckan tyckte jag, bara typ tre dagar. Visserligen lyckades jag ändå knåpa ihop nästan 7 timmar ändå. Men jag vilade ju nästan hela 4 dagar!!! Plus igår!

Kommentarer
Postat av: Emma

SÖTASTE TJEJEN!!! Så jävla söt!!!!

Svar: Naw sötnosen då! Love you! <3
MIG

2013-02-19 @ 20:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0