Förlåt

Jag vill passa på att be om ursäkt till mina vänner att jag just nu är lite insnöad i träning. Jag VET att jag är dryg som tränar en del och kanske prioriterar det först ibland, men det är viktigt för mig nu. Vasaloppet är strax och jag vill kunna få den lilla chans som finns till att kunna ta mig igenom. 9 mil på skidor är inte att leka med för mig och jag försöker få åtminstone LITE förutsättningar för det. Jag har dåligt samvete för att jag inte hinner med allt som jag borde och vill. Jag vill be om lite förståelse för att det KOMMER bli mycket träning detta år och kanske extra mycket inför varje lopp. Jag hoppas att ni är med och stöttar mig i det här och hejjar fram mig i de olika loppen för jag behöver ert stöd. Jag tycker om och bryr mig jättemycket, ni får inte tro något annat!!! Men just nu är vardagskvällar kanske inte alltid optimalt för att leka, men fråga hemskt gärna så kanske jag kan få ihop det iallafall, men bua inte ut mig om jag inte kan :( Inte tidigt på kvällen iallafall. Efter åtta, kan jag nästan jämt om jag inte kör långpass! :D Helgkvällar umgås jag hemskt gärna för jag vill träffa er!!! Så jag säger redan nu, om jag är omöjligt och säger nej för att jag "bara" ska träna. Så är det en prio för mig och alltså inte "bara" träning som kan puttas undan :)
 
Pussar till er! Tack för att ni finns i mitt liv! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

PUUUUUUUUSSS min älskade vän<3

Svar: PUUUUUSSSSS!!!! <3 :D
MIG

2013-02-19 @ 20:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0