Packillera

 
Yrar runt lite i lägenheten för att packa ner lite grejs till imorn. Stavarna ligger i bilen och jag orkar inte hämta dem nu. Hoppas fan inte jag glömmer dem imorn, då blir jag arg! Utöver skidgrejer behöver man väl inte ha med så mycket mer antar jag. Andra skidkläder så man kan vara ute och hejja på grabbarna på söndag, myskläder till kvällarna och solbrillor för det ska ju bli sol. Vi får tyvärr inte plats med utförsgrejer så vi får fördriva tiden på annat. Lördag är slappardag, söndag ska vi skjutsa pojkarna och hejja på dem, måndag blir laddardag, valla och sånt och sen tisdag kör vi! Många dagar ladda blir det haha :P Har nu även påbörjat dunderkur för att få bort värsta smärtan i höften, kommer bli så jäkla bra på tisdag! ;-) Hoppas att vädret ändrar sig bara. Ska vara för varmt och inte jättefint. Grabbarna däremot är jag avundsjuk på. Fan dem om de får jättefina förutsättningar på sin och vi får skit på vår hela nästa helg ;-) Just precis nu ser det inte så lovande ut för oss, men det hinner ju ändra dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0