Staka staka staka

 
Lite stolt över mig själv, tog mig ut i spåret idag! Det är verkligen så att varje gång jag tar mig ut så är det klapp på axeln och bra gjort! För jag tycker att det är lite motigt, mest för att det är massa grejer man måste liksom packa med sig och så. Skidor och stavar in i bilen. Idag blev det 16km (1h 30min) med mina lår som kändes som cement efter gårdagens squat-pass på Faktor (kan säga att alla trappor på jobbet var sådär kul idag;). Känner mig nöjd, tvingade mig till mycket stakning. Bra vardagspass. Spåren var riktigt bra på Rocklunda idag faktiskt! Det gjorde att det var lite extra kul:) Dock dog telefonen efter halva så jag vågade inte åka ett tredje varv in i Rönnbyskogen helt själv och utan tele. Man vet inte om man spårar ur och ligger i en snödriva med brutet ben rätt som det är. Lite ensamt att åka utan musik också, men jag fick hjälp av pannbenet som sa att jag iallafall skulle åka två varv hur som helst.
 
Idag känns knät bättre, känns knappt alls! Eller så är det bara det att det gör mycket ondare i låret när jag ska vika ihop benet så det tar stopp innan det hinner göra ont i knät. Haha, ni vet sådär som när man har slagit i tån i stolen så bankar man huvet i väggen för att få bort smärtan i tån! Undanmanörver! ;)
 
Försöker sova tidigit(are) idag tror jag, skidåkning gör att man blir sovtrött, gäpade som en tok i duschen. Det märks att det förbränns rätt mycket. Imorn fm ska jag till Örebro för möte på tryckeriet där angående ibladningar. Och så är det fredag. Nice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0