Vandringsäventyret i Alperna

 
Bästa upplevelsen på väldigt länge var vär vi vandrade och åkte ned på en annan sida. Gick vi upp en bit längre än liften tog oss och över en kam. Sen skråade vi en bit ut som ni ser här på bilden. Ett från detta är med i Alpeninlägget men här kommer ett par bilder från en annan kamera!
 
 
Här vandrar vi uppåt, brant var det kan jag lova! Jag syns en bit upp. Själva vandringen var nästan det roligaste. Lite läskigt för det var så brant, det brände skönt i benen, FANTASTISK utsikt när man vände sig om och bara en annan upplevelse att göra nåt lite extra! :)
 
 
Här har vi kommit upp på toppen. Åh va jag ÄLSKAR den här bilden!!! Har väntat på att jag ska få den. Så jäkla skön bild. Underbart var det på toppen!!!
 
 
Sen åkte vi ned här! Ni ser mina spår från vänster och mig en bit där nere. Fattar ni hur jävla underbart?!! Många superlativ är använda i inlägget, men fan det VAR helt fantastiskt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0