Vasaloppstränar

 
Idag tog jag mig ut i det Rocklundaspåret för lite Vasaträning. Satan va det snöade!!! Man såg knappt nåt och fick blinka konstant. Försökte åka med glasögon ett varv, men de bara immade igen så jag åkte utan sen ändå. Var ute i 2h och knåpade ihop 21km. Det värsta med skidåkning precis som cykling är att det tar så lång tid. Iallafall för mig som inte åker så himla snabbt. Men jag måste ändå säga att det verkligen går bättre och bättre :) Kände mig stark i kroppen trots träningsvärken i rumpan och länden. Min lilla blå var helt igensnöad när jag var klar... Haha, jag använder inte mycket smink om dagarna men det jag hade låg inte kvar på fransarna efter ett par timmar i snön iallafall :P Och när jag kom hem upptäckte jag att jag blodat igenom strumpan. Tyckte att det gjorde lite ont när jag åkte. Måste ha varit nåt som låg och skavde. Så kan det va ibland! 1200cal brända, då kan man nästan äta en till semla ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0