Ett pass till :)

Först måste jag säga att det är räääättt tråkigt på jobbet nu. Januari är alltid dötid då ingen vill annonsera. Jag är glad att jag har en lite större tidning iallafall. Men det hjälper knappt. Gillar inte när det är lugnt! Men det är två veckor och två dagar kvar så har jag lite semester igen.
 
Körde ett till pass på Factor idag. Fan, jag visste att jag skulle gilla det här :P Nu blir det ju skitsvårt hur jag ska göra för att hinna med det jag vill. Friskis kanske får stryka på foten, får se...;) Är lite som en enda lång bonus, och jag äskar ju bonus. Lite svårt med vikter nu i början bara innan jag vet ungefär hur mycket jag tar. Så här var upplägget idag :)
 
Uppvärming:  Dynamisk stretch. 2 lap: 10 Push jerk, 5 Burpees, 10 Squat.
Styrka: Push jerk 5-5-3-3-3

12 min rotera på
8 Push jerk (typ push press)
30 Lateral jump (hoppa över stången, det låter sååå lätt, men redan efter 20 är man trött)
10 Squat jump

* 4 burpees on the min (varje gång han sa burpees skulle man göra avbryta där man var, göra 4 burpees och sen fortsätta).
 
Så det blev väl tot ca 50 push jerk. 120 Lateral jumps. 40 Squat jumps. 40 burpies, kanske, har ingen koll på dem, de kom ofta iallafall :P Måste bli bättre. Orkar långt ifrån så mycket som jag vill. Bävar för när de slänger in en magövning, då är jag körd, så svag där!
 
Svängde förbi Friskis efteråt för jag tänkte köra lite på crossen, men så mycket folk så jag sket i det. Hata januari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0