gosöndag


 
Började söndagen med ett par varv i spåret. Men träningsvärken från helvetet i ryggen pallade jag inte mer än 1mil. Jag tänkte hela tiden "äsch, det här är inget, du kommer känna så här i 8 timmar på vasaloppet när ryggen pajjar". Haha, jag bet ihop och körde lite iallafall. Bättre än inget, men efter milen gav jag efter för det onda faktiskt... FANTASTISK vackert väder ute idag, Perfekt för skidåkning. Önskar mig detta väder den 3:e mars!
 
Lite mellanlandning för dusch och mat hos mina föräldrar. Sen drog jag iväg på ett Xpass på Friskis. Älskar det passet och det var grymt kul idag trots ryggen. Vi körde passet i Synrgy idag. Bättre och jobbigare än i maskinerna. Ogillar egentligen maskiner öht, men de kommer ju med på köpet på vanliga X-passen. Marklyften var hemska och jag ville bara gråta, ryggdragen gick sådär eftersom jag inte orkade hålla ryggen i läge mer än 5 sek, men i övrigt gick det bra:D Jag och Emma var båda starka och vi har så sjukt kul när vi tränar ihop! Just idag var vi inte ihop-parade men kunde skrika på varandra ändå :P Älskart!
 
Kvällen avslutades med ett besök, te och skitsnack med Catta. Länge sen vi träffades nu. Myspys myspys <3 Tänkte hinna med några rader i Fifty innan måste sova. Imorn blir det ett möte på tryckeriet och sen ska jag lära mig ibladningsbokningar och boka in alla sånt. Ska bli kul att lära sig nåt nytt! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Sååå kul dom få dagar vi tränar ihop!! Men jag är glad för de lilla=)
PUUUUUUSSS

2013-01-21 @ 15:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0