Jag ser svart

Just nu ser jag verkligen svart! SVART! Nu har jag ändå lugnat ner mig lite men jag är så satans arg fortfarande. Jag HATAR Friskis skitparkering! HATAR HATAR HATAR!!!!! Folk beter sig som idioter, kör som IDIOTER!!!!! Så jävla lång tid ska det inte ta att få en parkeringsplatshelvete! Hur svårt ska det vara dels att fatta att man åker in på ena stället och ut på andra. Nu gjorde två idiotförare att jag blev inboxad och kunde inte köra vidare. Vissa håll kommer man bara inte ifrån. Och för i helvete, sluta åt UT på den närmst vägen, det är ju logiskt en infart. Kan de inte styra upp så idioter fattar, sätta upp nån infart och utfarts-skylt kanske. Nu fick jag inte gå på passet, som jag hade sett fram emot så att gå på. Johan brukar ha så bra pass och jag VILLE VERKLIGEN SÅ GÄRNA gå!!! Jag kom in två minuter efter man skulle ha loggat in sig och då var passet fullt såklart. Var upp och kikade lite snabbt vad det var för övningar. Jag hade kanske kunnat tränga mig på men jag vågade inte :( Ville inte förstöra för nån... :( Satte jag mig på rodden en stund istättet och sedan var det lika bra att jag avlägsnade mig från platsen för att inte klappa till nån. ALLA DESSA JÄVLA NYÅRSLÖFTEN som är ÖVERALLT, det kryllar av dem i lokalen och utanför på parkeringen. Man ska fan inte behöva vara där en halvtimme innan passet för att kunna få parkering och kunna logga in sig tio minuter innan det börjar. Jag vägrar lägga den tiden på att vänta, lägga tiden på INGENTING, för att på nåt sätt göra tid för att idioter ska kunna vara i vägen. Är det något här i världen som gör mig riktigt arg och frustrerad så är det sega människor och korkade människor.
 
 
Inte nog med att jag inte fick gå på passet så är jag nu blockerad från att boka ALLS. De två första tar jag på mig, det var mitt fel för länge sen, då hade jag bokat och helt missat. Inte kommit från jobbet ena gången. Men denna gång var det FAN inte mitt fel. Jag var inte sen, jag blev inparkerad av två idioter! Jag förtjänade inte denna miss! Visst, man kan alltid säga att det var mitt fel och att jag skulle ha varit där tidigare... visst. En halvtimme för tidig och jag hade inte missat passet. Och sen som grädde på moset blev jag väl bortbokad från passet imorn med antar jag. Jag skulle gå på Synrgy-passet imorn och ville gå på ett kul pass innan jag skulle åka iväg en vecka. Men NEJ, nu kan jag inte göra det heller. Jag som egentligen gillar så mycket på Frikis är ledsen att skriva detta men nu känns det som Spiken i kistan för Friskis. Idiotparkeringen och idiotmatcherna har varit till grund för min frustration tidigare och nu är det fan NOG, jag orkar inte mer. Det står mig upp i halsen! Jag vill bara få gå och träna, ska det vara så svårt?! Jag kan ta fullbokade pass, det är rättvist, så är det ibland. Men idiotmänniskor, parkeringen, matcherna, och nyårslöfterna gör mig galen!!! Jag är normalt en glad människa men idiotmänniskor och blåst, det är som att trycka på en knapp och jag vill skrika rakt ut.
 
Jag drog till Factor och tränade Tabata istället. Där var det iallafall inga knussel. Plats, parkering och trevliga människor. Tur att jag fick träna bort lite frustration iallafall, annars vet jag inte vart jag hade tagot vägen. Men jag är så besviken över att jag missade/missar det jag ville och hade planerat. Fuck this. Nu ska jag mysa ner mig i soffan med te och kladdkaka och se och jag hittar nå glass. Träning och sötsaker, jävligt bra för att lugna sig om man är i upplösningstillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0