Klantskalle

Haha just ja, det måste jag berätta, ni som inte redan har sett det på fb, bjuder på den! :P
 
Idag på kafferasten när vi skulle åka hissen ner så råkade vi ut för ett litet missöde. Eller ja de andra på grund av mig skulle man kunna säga. I hissen stod redan 5 pers och så skulle jag gå in. Jag vet inte om det var dörrarna som började åka igen lite, eller vad som hände, kanske bara missbedömning av utrymmet hahaha (inte omöjligt)! Hur som helst så KROCKAR jag med ena sidan av hissöppningen med ena axeln så jag SNUBBLAR IN I HISSEN och koppen med halvdrucken choklad flög ur handen på mig och ned på golvet. Upp stutsar vad som känns som en liter choklad och tapetserar mina kollegor och HELA HISSEN!!!!...... SURPRIIIIISE!!!!!
 
TYPISKT haha ;-) Som Elin sa efteråt, snacka om överraskning, det där hade jag inte väntat mig skulle hända när jag stod i hissen. Hon hade choklad till och med upp på halsen :( SURPRIIIIISE!!!!! ;) Roligaste kommentaren kom lite senare av Åsa. "Har inte något liknande hänt förut, när du också har gått in i dörrposten?!" JOO, det har ju det hahaha. Då gick jag in i min två meter breda dörrpost, tallriken kvar i handen och fil&müssli studsade ut och la sig över hela vardagsrumsgolvet! Sån är jag! Vanligtvis brukar jag BARA vara mitt klantiga jag utanför jobbet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0