Mål 2012 - Resultat

Här har ni resultatet av mina mål för 2012! Några var lite svårare än andra. En del rök av bara farten då det var en kass sommar. Sen kan jag erkänna att jag glömde bort listan efter ett tag. Men jag tycker det gick helt okej ändå De feta är avklarade :)
  • Klara Runners worlds Utmaning, träna varje dag i 31 dagar - CKECK!
  • Fortsätta träna, men inte bli träningsnarkoman. Håller mig på min kant!
  • Byta jobb om inte jag får något nytt på nuvarande. Större tidning + Samordnare.
  • Gå på en konsert - SHM
  • Säga de komplimanger som jag tänker, högt
  • Spela en paintballmatch (och vinna ;))
  • Spela en runda på en golfbana som jag inte spelat på förut - VGK
  • Vara minst en gång på spa. - Nej, men jag har varit på massage, räknas det?
  • Åka snowboard i Aplerna
  • Pussas - ingen kommentar
  • Värna om mig själv - försöker iallafall.
  • Springa Lidingöloppet 15. Gärna på bättre tid än 2011.
  • Sova under bar himmel - var var sommaren??!
  • Baka något som jag inte bakat förut
  • Åka på solsemester - Mallis!
  • Springa Blodomloppet 10k - bra lopp!
  • Visa mina vänner hur mycket de betyder - Det hoppas jag...
  • Åka motorcykel
  • Få massage
  • Lära mig något som jag inte kan
  • Genommföra de idéer jag har - Blir man väl aldrig klar med.
  • Fixa rosten på min bil - Tack Jonas!!!
  • Annordna en mumsmum-ätar-tävling och delta
  • Ha en fotoshoot med en person jag inte fotat tidigare - Nyårsafton får räknas ;-)
  • Åka på roadtrip till någon ny spännande plats
  • Köpa nya gympadojjor
  • Dejta
  • Nakenbada (kan det bli lite sommarvärme dårå!)
  • Genomföra ett Triathlon
  • Dricka vin med mina vänner
  • Dyka från höga klippor - kass sommar
  • Dansa i regnet - Bra sommar för det.
  • Äta glassbuffé - kan inte fatta att jag glömde bort!
  • Spela en fotbollsmatch
  • Göra en obekväm utmaning varje månad... Svårt att avgöra
  • Rensa ur källarförrådet från skit (Tack underbara Emma för hjälpen)
  • Besöka Arosfortet (blir nog höghöjdsbanan istället, roligare)
  • Bjuda mina vänner på mat
  • Bjuda över min familj på mat
  • Bli bättre på att ta ögonkontakt fastän det är obekvämt. - Blyg- Svårt. Försöker.
  • Genomföra en Halvklassiker (halvvägs, men kommer ha en kvar till 2013)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0