Nyårsafton

 
Här kommer ett par bilder från nyårsafton! Vi börjar med en EGOPIC! ;) Japp, man fååår faktiskt, för det är min blogg ;) Hade en jättetrevlig kväll med mina kära! Mycket god mat och underbart sällskap. Jag älskar verkligen mina vänner! Vi var ca 28 stycken inkl en drös ungar. Vilken härlig stämning!!! :)
 
 
Kvällens outfit var en svart balongklänning med skärp i midjan. Ett lite större halsband och ett tiadem med en liten hatt på. Lockigt hår fick det bli för att dölja att jag behöver klippa mig :P
 
 
Testbild innan riktiga photoshooten. Här har vi ett av värdparen. Jag tänkte att det vore kul att någon gång kunde få en riktigt bra i gruppbild på hela gänget. Så vi ställde upp oss och tog ett par bilder med självutlösaren. Fan va jag önskar att jag hade haft med min kamera och stativ och fjärren, men det här gick ju bra det med! Vi tog med Elinas istället :)
 

Här är alla underbara godingar + några bonusar. En fin bild och en flumbild blev det!

Vackra värdinnan och kvällens kock! Stort tack till Sara!!
 
Det började med ett fint kort på mig och Helena. Sen spårade det ut lite haha :P

Fina flickor! :)
 
Några tappra själar kvar i väntan på vickning. Ingen ville länge vara med på bild!
 
Här börjar nog jag också blir lite på lyset haha. High five, peace out my darlings!
 
TACK alla inblandade för en toppenkväll!!! Det blir aldrig misslyckat tillsammans med er!
<3<3<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0