Operation nyår

 
Svårt att välja. Den lilla svarta finns ett par stycken och jag tog hjälp av Emma för att bestämma. Man ska ju ta det som kändes mest bekvämt och man känner sig snyggast i, och det kände jag mig i mina mjukisar! ;D Fick fixa till mig lite och sen tog jag en paus och gick över till mamma och pappa och hämtade lite dricka för kvällen. Mamma-bolaget :P Jag hade helt missat allt sånt. Men jag ville ändå fira i det bästa så jag behövde ingen skumpa, då skulle jag bara kräkas. Redbull Jäger is the shit! ;) Hade missat (skitit i) det faktum att man kanske skulle ha införskaffat sig någon ny nyårsklänning och nya smycken och hela baletten, så jag fick fixa av det jag hade. Jag har faktiskt struntat i all form av både jul och nyårshets i år, allt löser sig. Och satt fokus på att njuta och ha trevligt, så himla skönt och roligt blev det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0