träna ute

 
Hoppade på Friskis utejogg medel idag. Vi sprang 8km jogg inklusive lite olika fartlekar. Fan va skönt att slippa springa själv, tänka själv! Så mycket lättare mentalt då! Bara jogga och följa efter. Trevligt folk gör också att det blir väldigt roligt. Knarrade härligt under skorna av snön, skärnklar kväll och bet mysigt i kinderna. Kan jag varmt rekomendera om man som mig vill komma ut och komma igång igen. Mitt mål är att kunna byta grupp i vår/sommar och kunna haka på löpgruppen för att komma i ordentlig form. Skön kväll! :)
 
Mitt mål är att kunna hänga på på deras distanspass den 30 juni. 30km. Kommer bli asjobbigt, men med pusch och bra sällskap kan det kanske gå! Någon som är på? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0