tröttig och blåslagen

Här kommer receptet på hur man blir lite småtrött. Var ute igår med fina Sara. Man ska föresten inte slåss med godispåsen Sara ;-) Vi hade en jättetrevlig kväll på Folkets och sen Hatten. Där träffade vi också ett par till godingar, Frida m fl =) och kvällen blev lite senare än jag tänkt.
 
Kom isäng efter tre och halv kl nio i morse skulle jag bli upphämtad för att åka till Skinnskatteberg och åka längskidor. Där åkte vi 2mil och grabbarna 2,3. Jättejobbigt innan man kommer igång, men sån är jag alltid. Hatar uppvärmningar och när jag tex ska löpträna. Första tre km är ju ett helvete. Sen kommer man in i träningen och det kändes riktigt bra! :) Fick dock missa CGX idag, det var synd, men skidor måste gå före nu :)
 
Man skulle kunna säga att jag tränade FALLträning idag också :P Jag vann i antalet vurpor idag! 4 st. Två stycken åkte jag ur spår i en kurva i nedförsbacke (Ena var Elinas fel som splittade precis framför mig ;-)). Den tredje sögs skidan fast i isen så den inte hängde med och jag föll. Fjärde ggn var mina tankar helt ute och svävade och jag råkade sätta staven lite för nära pjäxan på sista varvet så det blev tvärnit och det gjorde asont i ena skinkan. Hahahaa, och kom på nu att jag faktiskt kom upp i FEM. Skäms Helena, skäms!!! Sista var typ stillastående när vi var klara, vet inte vad som hände men jag föll bara bakåt med arslet/ryggen rakt ner mot snön och jag kan ju säga att snön INTE är mjuk nu. Rakt på samma ställe som fallet tidigare och jag har så satans ont nu. Det är ju IS i backen nu. Fett blåmärke kan vara att vänta..
 
När vi kom hem så lånade vi föreningens bastu och satt där inne ett tag. Hehe, var jag trött innan så blev jag ju inte dirket piggare. Som en urvriden disktrasa! :P Soffan är skön nu :D Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Salisen

Haha inte skulle väl jag vifta me godispåsar ;) <3

2013-01-08 @ 09:50:34
URL: http://www.salisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0