Två dagar kvar

 
Morgon på väg till jobbet och påpylsad som fan. Två jobbdagar kvar till avfärd! :) Glad och lite lugnare idag! Jag har haft två dagar då jag har varit sjukt arg (som ni kanske sett i tidigare inlägg) Jag är fortfarande arg men frustrationen har gått ur kroppen lite iallafall. Fan va jag hatar den känslan av frustration. Det är inte jag. Jag är en lugn människa ju. Men jag tänker ändå skriva nåt som man kanske inte borde :P Så som jag har kännt i två dagar känner jag igen, känslan av total frustration i hela kroppen. Som att man skulle vilja sticka hål på sig själv för att få ut den. Ja, jag var jättearg för allt som jag skrev. Men sen känns det som att tre hemska bokstäver gjorde att allt späddes på så det vällde ut över alla kanter. Just den dagen det hände var jag bara arg. Men dagen efter när känslan satt kvar förstod jag att det var något mer också. Jag tycker fortfarande att folk kör som idioter, det står jag för, men känslan i kroppen är annorlunda nu. Sen vill jag också passa på att säga att MÄNNISKORNA på Friskis som jag tränar med och tycker om, ÄR trevliga och jag gillar dem jättemycket. När jag strev att det var trevliga människor på Factor så betydde det INTE att det INTE fanns trevliga människor på Friskis. Bara för att förtydliga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0