Uppskattning

 
Det är härligt att vara uppskattad, så himla gulligt. Jag vet många som jobbar hårt också på jobbet och inte får uppskattning och det är synd :( men för det tänker inte jag skämmas över att vara uppskattad, så här kommer en bild från idag :) Jag gör alltid det där extra, även efter arbetstid. Från gårdagens strulpelle fick jag en liten present som stod på mitt bord när jag kom tillbaka från lunchen. Han var tacksam för att jag hade räddat hans skinn helt enkelt. Jag kunde lika gärna ha sett problemet, noterat att det var fel och att det var för sent, och sen gått hem. Tänkt att "Det är ju bara ett jobb", det är inte jag som har gjort fel och jag har slutat för dagen. Men mitt jobb är som min lilla bebis, jag vill att allt ska vara så bra det bara kan och framför allt rätt. Det gör ju också att jag gör ALLT för den och för mina kollegor. Jag går iofs alltid in 100% i allt jag gör, till för och nackdel. Jag hoppas att jag får samma behandling om jag missar något, att någon hjälper mig, då och det är jag säker på att de skulle :) Vi jobbar alla för samma sak och mot samma mål, att det ska bli så bra som möjligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0