Älgsafari!


På första bilden ser ni den som kom först till Biskopsängen
 
Verkligen helt packat med folk, speciellt i början =)
 
Jag och Emma
 
Övergivna båtar
 
Här är några bilder från älgsafarit förra lördagen =) Sjukt mycket människor som förflyttar sig på i svartån i gummibåtar från Bilsta till utan för Stadshuset i centrala Västerås. Sjukt kul, tog fem timmar! Men min mobil har plurrat lite väl mycket och är fortfarande vattenskadad och jag hoppas hoppas hoppas att den ska komma till liv igen och fungera, men endast tiden kan utvisa det. Med mig hade jag Emma, hihi vi hade det så mysigt! Strålande sol och gott att dricka. Jag tog det dock lugnt eftersom jag trots allt skulle simma Vansbrosimningen på söndagen. Lätt att jag skulle göra igen, men med en sörre båt och skyddsfodral till telefonen! Här har ni fler bilder på evenemanget! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0