Backe backe backeeeee


RUN BITCH RUUUUN!!!! *pisk pisk* Idag var det backe på schemat. Först backen vänster vid delningen femman och 2,5:an 8 ggr (4x2) sedan 4 varv uppför CP-backen i slutet av femman. Sammanlagd löpning med uppvärmning och nedjogg blev lite drygt 7km totalt, kändes bra. Lämnade tom bilen hemma och GICK till Rocklunda, pluspoäng för det! :) *tummen upp*
 
Tyckte att jag mest lallade runt igår på gymmet när jag tog ett pass styrketräning, men idag har jag träningsvärk i mage, rygg, och armar så nått rätt måste jag ha gjort :P Är så van nu att bara träna pass och att man liksom får så hög puls och att det är tokjobbigt varje gång man tränar så ett vanligt gympass känns som att man liksom inte har gjort nåt. Gör kanske lite mer än jag tror!
 
Skönt att ta sig ut idag trots blåsten som gjorde mig lite arg;/ Idag på jobbet har jag varit ensam ordinarie formatare. Mannfall. Tur att man har nåt att göra på jobbet ;) Vipps var klockan fyra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0