Ett sms - så litet - så mycket!

Jag bara måste få dela med mig av ett sms jag fick igår kväll av min goa vän. Det gjorde mig dag!!! Värme spred sig i hela hjärtat! Love you! <3 <3 <3
 
"Hej finaste vännen! Åh jag saknar dig och tänker på dig så mycket! Vi kan väl ses snart? Jag följer jättegärna med dig ut med cykeln när du tränar långdistans. Jag har massor med olika rundor  i olika distanser som jag har cyklat nu, kanske är nyttigt med nya rundor du inte känner till i förväg. Jag kan också hjälpa att hålla tempo och stå för depåstopp:) Jag kan nästan allt... förutom att springa själv :) Du är så jäkla grym gumman! Hoppas verkligen att du vet det! :)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0