När allt pajjar!

Ibland har man ju perioder när allt typ läger sig på hög och går sönder och/eller måste fixas. Måste göra en to-do-list och beta av. Kan inte blunda längre.
 
- Laga bilen, ny ljuddämpare och slänga den som ligger och sover i skuffen.
- Besikta bilen så jag får köra med den.
- Sätta i nya lamor i sovrummet, fattar inte hur många ggr man ska tända och släcka utan att det händer nåt innan man sätter i ny lampa. Även nya lampor i hallen
- Rensa avloppet i duschen så man slipper stå i en dm vatten innan man kliver ur.
- Flytta ut all skit från köket som står utan att flytta sig själv.
- Boka ny tid för cellprovstagning då jag missade den förra tiden.
- Telefonen.... suck
 
- Sälja fonder så jag har råd med allt. Och att leva.
 
(förutom allt annat som också behöver göras, städa mm. Fixa bikini inför resan eftersom min bikini inte längre finns kvar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0