Nästa bokprojekt

 
 
Här är en ny triogoli som jag ska läsa =D Dock måste jag vänta lite med crossfiretriologin tills de kommer ut som pocket då jag inte gillar de hårda böckerna :( Kom nuuuuu då!!!! De ska vara som Fifty så jag har goda förhoppningar för att de är bra! Det kommer ju bara att ösa in böcker i denna nya lite mer vågade genren tror jag. Kommer bli en explosion! I väntan på dessa så ska jag läsa Synda av samma författare som fått jätebra kritik. Den är beställd och jag väntar på att den ska aviseringen ska komma så jag får hämta ut den! :D
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Salisen

Å va spännande :) du får berätta va du tycker om Synda sen, om de e något du rekommenderar :)

Svar: Hur långt har du kommit med Fifty? För du hade väl börjat läsa dem?
MIG

2013-07-10 @ 18:52:23
URL: http://salisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0