Pisksnärtad

 
Körde lite DU/SU med hopprep idag. 500 DU (dubbelhoppp) och 1000 SU (Singelhopp). I slutet gjorde det så hima ont på ena överarmen, andra underarmen och skinkorna för varje miss man gjorde. Och sista 100 kändes det som att jag kunde göra en i taget och det är mååånga snärtar. Underarmen var ändå rätt lindrigt. Andra överarmen var nog värst. I slutet ville jag bara skrika när jag missade, både för att det gjorde ont och för att jag blev så förbannad! Ser ut som en vädligt deprimerad tjej på armen. Träffade Fredrik på gymmet sen, vi körde bland annat armgång, 1000kg från golv till tak m kettlebell på fyra minuter (jag hann 830kg) Och sen en magcirkel, mosa mage i nästan 8 minuter. Myyyys! ;) Riktigt trevligt med sällskap, mycket roligare då :)
 
Jag som inte skulle köra mage alls idag:P eftersom jag körde en Crossfit Annie igår (50-40-30-20-10 av DUs och situps) Jag har sjukt svårt att göra många situps i rad. Men jag ska fasen träna upp magen så jag blir starkare och slutar vara så svag där! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0