Sån där dag igår...

Igår förmiddag tog jag mig ut och gjorde milen på Björnö för att sen stanna där, hoppa i plurret och sola med Nicke och Jonas :D Gick helt okej på milen, fick gå bitvis men det är fortfarande i början så jag måste tilllåta mig själv det. Dock slutade löpvändan på västa sätt! När jag kommer i mål upptäcker jag att bilnyckeln inte längre är kvar i fickan!!! :/ Där har jag ju allt. Och den ligger någon stans efter milspåret. Det är stekhett ute eftersom klockan är typ 12. Och jag var såå törstig, det var inte så man jättegärna ville återvända och backa i spåret men det var det jag fick göra. Bara börja gå och småjogga tillbaka. Jonas ringde någon stans ca 2km innan mål och jag gissade att det var där någon stans den hade hoppat ur också. Jag gick tillbaka till 5kilometersbacken utan resultat. Där vände jag eftersom jag visste att Jonas had ringt efter det. Tankarna i huvet är inte roliga då.
 
På väger tillbaka HITTAR jag nyckeln liggandes efter kanten. Fy FAN SÅ SKÖNT!!!! Jag missade ändå nyckeln när jag gick åt ena hållet och hade turen att hitta den när jag gick tillbaka igen.
 

Inte nog med det så tappade stackars bilen ljuddamparen på väg ut till David och Anna =( Så nu låter den som en riktig jäkla sportbil ;-)
 
På dagen blev det sol, bad och glass på Björnön och sen på kvällen ett besök hos goa familjen Gunstad så dagen var rätt bra ändå :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0