Belöningskit ala Helena

 
Min goodiebag, mitt belöningskit som jag har gjort!!! :D Efter ett sånt här lopp, precis som Vasaloppet så MÅSTE man ha bunkrat med lite gott och blandat så man kan moffa vad man nu är sugen på. Man är förtjänt av ALLT man är sugen på tycker jag! När jag åkte Vasaloppet så var det enda jag va sjuuukt sugen på när jag gick i mål var Coca cola, så nu har jag med det i mitt kit. Och salta saker brukar gå hem väldigt bra och godis, man måste ju försöka återställa energin snabbt på nåt sätt! Sen brukar man inte vilja ha knappt nåt för det blir en känsla åt andra hållet att trots att man borde vara sugen på allt så är man inte sugen på nåt. Sist var jag ju bara sugen på Cola, drömde om Cola sista milen! Men det SKA finnas. Hur som helst bästa i hela packningen! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0