Följa mig? :D

Kör denna igen! Om man vill FÖLJA MIG på Vättern så kan man göra det :D Jag har startnummer 6977! Man kan då antingen sms:a V 6977 till 72456. (kostar 30kr att följa så) Då får man sms när jag startar och går imål, och sedan 5 mellantider. Man kan också ladda ner Vätternrundans app och följa där gratis att ladda ner, 7kr att följa någon. Dock såg jag att den inte hade fått så bra omdöme, men jag vet inte. Eller så kanske det går att följa via hemsidan - resultat - söka, men det vet jag inte heller. Följ mig gärna, jag behöver all pepp jag kan få :D
 
Start ikväll (fre) kl 22.24! Beräknar att gå i mål imorn (lör) vid lunch någon gång :) Cyklaaaaaaa!!! :D

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Hej
Hur gick det för dig på Vätternrundan. Hängde ett tag med dig men sen drog du ifrån....

//Sebbe

Svar: Hej! Det gick jättebra tycker jag! Mycket lättare än jag trott!:D Fick tungt bara de sista två milen pga vätskebrist (hoppade för många depåer efter Hjo) Jasså, kände du igen mig härifrån eller? Eller vet jag vem du är haha?:) Kommer upp lite bilder idag eller imorn, då jag skriver lite mer hur det gick :) Kändes det bra för dig?
MIG

2013-06-19 @ 13:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0