Haha skratta eller gråta :P

Hahaha, jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det en kollega sa till mig igår. Hon hade fått höra antagligen att jag skulle göra klassikern och cykla Vätternrundan. "jaha så du är typ en triathlontjej?! :) jag trodde du var som mig och satt i soffan" Asså haha WTF hur ska man tolka den??! Ser det UT så? Okej att jag inte är pinnsmal och värsta muskelknutten, men jag trodde ändå inte att jag kunde misstas för att vara soffpotatis??! :O Inte för att jag tar åt mig så himla mycket, men jag blev ändå lite paff. SYNS DET INTE ALLS ATT JAG FAKTISKT TRÄNAR???!!! :O Kanske får gå in för det lite mer ;)

Kommentarer
Postat av: emma

klart de syns! Måste vart en idiot!

Svar: Såååå, skratta :D
MIG

2013-06-04 @ 15:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0