Haha

 
Jag frågade min pappa om hjälp för att lossa sadeln från cykeln i förrgår, för jag fick inte själv loss den, sitter för hårt. Han var förbi igår på dagen och idag när jag skulle hämta sadeln från förrådet så ser jag att han inte har lossat sadeln utan hela jävla sadel OCH sadelröret! Tack pappa, jättesnällt, sadeln är visserligen borttagen! Men.... hmm, det var inte riktigt såhär jag hade tänkt mig. När man skiftar sadlar på cyklar så brukar man liksom bara byta sadeln. Sen hamnade jag i en diskussion att "så kan man visst göra" varför kan du inte byta hela röret, mycket lättare?! Ja jo, men pappa man bara ska lyfta bort själva sadeln, det är liksom tanken... Men nej nej. Han är världens snällaste pappa som alltid hjälper!!! <3 Idag blev det bara inte så rätt. Och jag får fortfarande inte loss sadelhelvetet!!!!!!! Fan va B och komma med hela det här till Cykloteket imorn. Morr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0