Huvet

Måste få beklaga mig lite och få lite symati. Nu har jag fan haft smått huvudvärk i typ en vecka och det börjar bli riktigt drygt. Jag känner att jag blir lättretlig och ledsen. Och trött! Kanske får krypa isäng tidigt idag. Eller så är det det som är problemet, att jag nästan sovit 8h några dagar och kroppen blir chockad :P Träningsvärk har jag idag också. Rätt mycket i benen. Hoppas det ger med sig snart så de är helt friska om ett par dagar. Borde ju inte ha varit för tajt inpå att träna igår kan jag tycka. Hoppas också att det inte var det :) Kanske är huvudvärken om jag är stressad inför fredag, jag tycker verkligen själv inte att jag är det eftersom det mesta är under konroll ju. Aja, bara den försvinner snart så blir jag glad. Tack på förhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0