MK Open Crossfit


 
I lördags var jag med Madde och Henke på Crossfittävling i Falun. En kompis till dem skulle tävla och sen var det flera Västeråsare som jag ville se hur det gick för. Det var en jättefin dag, strålande solsken så det var jättekul att vara där och titta  på alla duktiga athleter, verkligen en toppendag :D Några från Factor Squat och några från Westridge Athlets deltog och dem hejjade man ju så såklart extra mycket på! Fasen vad det drog i alla muskler och man ville vara med! Eller nja kanske inte just då på tävlingen men det är ju så inspirerande att titta på och man vill ju bara träna själv! Bli lika vältränad och duktig som de är :D Sen kan jag ju inte säga att man hade dålig utsikt heller. Fatta sjukt mycket vältränade killar med bar överkropp, det var ju inte så att man grät direkt ;-) Mums! ;) Problemet är väl att man blir lite bortskämd och tror att alla ser ur så :P
 
För egen del har det inte blivit mycket träning på hela veckan faktiskt eftersom jag haft rätt ont. Men igår blev det ändå ett cykelpass (5,3 mil), ett CGX-pass och sen tränade/testade jag lite på att göra lite chins. JAG SKA LÄRA MIG!!! Och så SKA JAG LÄRA MIG Toes to bar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0