Skorna....igen!

 
Ambivalenta tjej! Efter att i ett par månader funderat på om jag gjorde rätt eller fel som lämnade tillbaka de FÖRSTA löparskorna jag köpte, så har jag nu köpt dem IGEN! :) Jag har inte kunnat släppa dem i tanken för de var ju så lätta att springa med. Ja jag fick skavsår av dem, men jag tror det är så illa att jag fan får det av ALLT!!! Jag får typ ALDRIG blåmärken på kroppen av saker, men jag tycks ha fitthud på hela kroppen som gör att jag får skav utan allt. När jag hade bestämt mig så var jag in i på Stadium innan jag skulle gå till intersport och köpa dem. Tänkte jag kunde kolla om de hade skorna där också, och det hade de. Och just de var sänkta till 700kr istället för 1400. YES! Lätt värt även om jag nu får skavsår av dem ;) Ibland ska man ha tur. Tyvärr hade de inte min storlek i dem där, så jag ringde till Erikslund och där fanns det, så jag åkte och köpte de idag! Nu behöver jag ju iallafall inte fundera över skorna längre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0