Spontanresa! :D

(lånad bild)
 
Förresten, så frågade Madde mig här om dagen om vi kanske skulle dra till solen nån vecka... och jag är ju inte sen att haka på, så dagen efter hade vi bokat flygstol till KRETA!!! Drar om en inte aaaallt för lång framtid :D Igår bokade vi även in ett par nätter på Hotell så vi har någon stans att sova några nätter. Först ska vi bo ett par nätter vid Chania, sen dra till Paleochori där vi har nära till Elafonissi, vandring och Loutro. De sista dagarna är inte bestämda än. FAN VA NICE DET SKA BLI!!!! Ändrade min semester lite också så att det skulle kunna passa och jag fick vara ledig! JAG ÄLSKAR VERKLIGEN SPONTANA INFALL!!! :D :D :D Lapa sol, njuta och dricka drinkar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0