Taggar till för löpning

 
Korta löparbrallor, shorts. Idag köpte jag dem och testade dem. Fan va SKÖNT det är med korta!!! Man blir ju lite mer blottad, men sjukt skönt för det blir lite svalare. Försöker göra allt just nu för att underlätta och göra det lite roligare att springa, nya löpgrejer är ett bra sätt :P Har spanat in två till plagg som jag ska köpa imorn :)
 
Körde joggpasset på Friskis idag. Tyvärr var det lite väl lamt idag men det är ju bra eftersom jag måste komma igång, men lite mer gas mellan de olika intervall"stationerna" hade varit skönt. Jag som tänkte köra det nu två ggr i veckan, och så säger de att de har sommaruppehåll, hur dåligt är inte det??! :( Det är ju på sommaren alla vill springa. Det hade varit kul att vara med på lördag på tremilaren, men det passade ju inte så bra i tiden. Idag är det 97 dagar kvar tills jag ska kunna springa 3 mil. Okej, nej ta mig igenom 3 mil.
 

Kommentarer
Postat av: Robban

Snyggt :-) Heja! Tre mil med Friskis ska vi göra på söndag, hoppas tiden passar bättre :D

2013-06-25 @ 06:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0