Älskade HIT

Idag blev det HIT! Som jag älskar ett bra HIT-pass. Sånt där som man håller på att kräkas efter halva och fortsätter sen in i kaklet. Och sen fortsätter lite till med bonusövningen!!! :D Man överlever och är nöjd med sig själv. Mina ben har precis repat sig lite sen i lördags och thrusters då och nu är de lite smått döda igen. Enkla övningar med mycket ös, hög puls! Johan är grym! Så himla skönt att lite pannben är tillbaka och tränigsglädjen och lite styrka kom med den :D
 
Dagens pass. 4x4 min maxa.
Zon 1: 8 Frivändningar, 16 MT-climbers, 8 HR push ups
Zon 2: 8 Sumomarklyft med uppdrag, burpeesförflyttning, 8 explosiva situps
Zon 3: 8 Marklyft, 8 hängade rodd, 8 push press. (baaaaara armar)
Zon 4: 8 thrusters, boxhopp förflyttning, squats m sandsäck (baaaaara ben)
(ber om ursäkt om det ev inte är helt korrekt namn på övningarna)
 
Bonus 4,5 min
4 burpees, rush, 5 armhävningar alternativt 5 boxhopp. (jag gjorde situps)
 

NUUUUU Onepiece och tjejtv!!! :)

Kommentarer
Postat av: Salisen

Haha ja fatta typ ingenting av va du nyss skrev :P

Svar: Hahaha, jag förstår dig iofs, det var därför jag valde att skriva svenska namnen på de flesta ställen för att det skulle bli mer förståeligt men har man inte hört dem förut så förstår jag att det är som grekiska. Det är rätt ofta så fortfarande på factor, tycker att många av dem typ är samma sak! Men du, du har ju skaffat allkort nu :) Då tycker jag att du ska följa med och testa på ett HIT-pass (tisdagar eller söndagar) med mig eller CGX (söndagar) med mig och Emma!!! :D Svinkul, svettigt och peppande! :) Allt visas av ledaren och så är man en grupp så man ser hur alla andra gör om man är osäker :) Jaaaa :D
MIG

2013-03-20 @ 09:54:31
URL: http://www.salisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0