Det lider mot helg


Fredag idag, strålande väder och Herr Uggla är med såklart! Dessutom älskar jag verkligen min skinnväst! Den är snygg och sen värmer den jätteskönt om ryggen. Asbra för en fryslort som mig! :P Ser fram emot lunch på Å (som nästintill blivit standard på fredagar) med trevligt sällskap. Anledningen till detta är att de bjuder på KLADDKAKA varje fredag som är sjukt GOD!!!! Planerna för helgen är ganska små vilket är väldigt skönt efter alla lopp mm innan. Jag kanske har blivit en mer rofylld person haha, inte lika rastlös utan kan tycka att det är ganska så skönt med spontana helger där inget är uppbokat och det kanske finns lite tid för att ta det lugnt. Efter jobbet ska jag som sagt SHOPPA iallafall, det är min plan! :D Önskar er alla en skön och härlig fredag och helg! =) Puss på nosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0